КОНТАКТИ

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

Повна офіційна назва: Вінницька філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”

Скорочене офіційне найменування: Вінницька філія “Газмережі”

 

   АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА: 104 (цілодобово)

   Резервний номер телефону Аварійно-диспетчерської служби – 0432 27 25 25

   КОЛ–ЦЕНТР: 0 800 303 104

🕛Графік роботи кол-центру:

☑️ понеділок – п’ятниця з 8:00  до 17:00

☑️ субота – неділя з 9:00  до 18:00

 

🕛 Графік прийому споживачів у центрах обслуговування клієнтів:

☑️ понеділок –  четвер: з 08.00 до 17.00;

☑️ п’ятниця: з 8:00 до 15:45;

☑️обідня перерва: з 12:00 до 12:45;

☑️субота-неділя: вихідні.

 

🔄TELEGRAM-БОТ “ГАЗМЕРЕЖІ”: t.me/mygrmu_bot

 

 ЕЛЕКТРОННА АДРЕСА ДЛЯ ЗВЕРНЕНЬ КЛІЄНТІВ: [email protected]

 ЕЛЕКТРОННА АДРЕСА ТА НОМЕР ТЕЛЕФОНУ ДЛЯ ОФІЦІЙНИХ ЗАПИТІВ (листування з органами влади, підприємствами, організаціями, адвокатські запити тощо)

[email protected]

(0432) 27 80 92 (приймальня)

 

   ЛІНІЯ ДОВІРИ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ТА КЛІЄНТІВ КОМПАНІЇ

☑️ Телефон: 0 800 357 291

🕛Графік прийому дзвінків:

☑️ понеділок – п’ятниця: з 9:00  до 18:00

☑️Портал для створення звернень

🔴Звертаємо увагу: якщо Вам відомо про конфлікт інтересів, випадки корупції, зловживання службовим становищем, мобінг чи дискримінацію або будь-які інші порушення у сфері етики чи комплаєнсу, повідомте нам про ці випадки на Лінію довіри.

 

До уваги!

Особливості реєстрації та опрацювання звернень, що надходять до Вінницької філії “Газмережі”

Офіційна сторінка у Facebook: https://www.facebook.com/vn.naftogaz

Офіційна сторінка у Telegram: https://t.me/vingaz