КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:
Повна офіційна назва: Вінницька філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”
Скорочене офіційне найменування: Вінницька філія “Газмережі”
АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА: 104 (цілодобово)
Резервний номер телефону Аварійно-диспетчерської служби – 0432 27 25 25
КОЛ–ЦЕНТР: 0 800 303 104
🕛Графік роботи кол-центру:
☑️ понеділок – п’ятниця з 8:00 до 17:00
☑️ субота – неділя з 9:00 до 18:00
🕛 Графік прийому споживачів у центрах обслуговування клієнтів:
☑️ понеділок – четвер: з 08.00 до 17.00;
☑️ п’ятниця: з 8:00 до 15:45;
☑️обідня перерва: з 12:00 до 12:45;
☑️субота-неділя: вихідні.
🔄TELEGRAM-БОТ “ГАЗМЕРЕЖІ”: t.me/mygrmu_bot
ЕЛЕКТРОННА АДРЕСА ДЛЯ ЗВЕРНЕНЬ КЛІЄНТІВ: [email protected]
ЕЛЕКТРОННА АДРЕСА ТА НОМЕР ТЕЛЕФОНУ ДЛЯ ОФІЦІЙНИХ ЗАПИТІВ (листування з органами влади, підприємствами, організаціями, адвокатські запити тощо)
(0432) 27 80 92 (приймальня)
ЛІНІЯ ДОВІРИ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ТА КЛІЄНТІВ КОМПАНІЇ
☑️ Телефон: 0 800 357 291
🕛Графік прийому дзвінків:
☑️ понеділок – п’ятниця: з 9:00 до 18:00
☑️Портал для створення звернень
🔴Звертаємо увагу: якщо Вам відомо про конфлікт інтересів, випадки корупції, зловживання службовим становищем, мобінг чи дискримінацію або будь-які інші порушення у сфері етики чи комплаєнсу, повідомте нам про ці випадки на Лінію довіри.
До уваги!
Особливості реєстрації та опрацювання звернень, що надходять до Вінницької філії “Газмережі”
Офіційна сторінка у Facebook: https://www.facebook.com/vn.naftogaz
Офіційна сторінка у Telegram: https://t.me/vingaz
